Netwerk Ridderkerk Event bij Plaisier Interieur daverend succes
Maandag 15 april werd de 20e editie van Netwerk Ridderkerk Event georganiseerd bij Plaisier Interieur in Ridderkerk met geweldige medewerking van Niels Plaisier en de overige familieleden en medewerkers. Plaisier Interieur bestaat overigens 125 jaar. Een felicitatie waard dacht ik!
Het event werd mede mogelijk gemaakt door 30 sponsoren en medeorganisatoren. Bianca en haar team van Kookgemak zorgden de hele avond ervoor dat alle aanwezigen qua eten en drinken niets te kort kwamen. Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Gio Coffee zorgde voor de koffie, kortom aan alles was gedacht en uitstekend geregeld.
De opkomst was geweldig, net als de sfeer tijdens de avond. De hele avond werd onder het genot van heerlijk eten, drankje erbij, gepraat en genetwerkt. De aanwezigen, waaronder vele nieuwe gezichten, hebben genoten en er zijn wederom vele afspraken gemaakt en ook heel veel nieuwe contacten gelegd.
Tijdens de avond werden ook nog twee mooie prijzen weggegeven door Stahlie Imagewear en (traditiegetrouw) heeft Jolanda Brand van Intrahuis Makelaars wederom een (groot) prachtig chocolade huis uitgereikt aan de winnares van door Jolanda verzonnen prijsvraag.
Rond 21.00 uur werd de avond, volgens aantal mensen, te vroeg afgesloten en ging iedereen tevreden en voldaan huiswaarts.
Hierbij wil ik Niels Plaisier en alle sponsoren en medeorganisatoren bedanken voor hun inzet, medewerking, sponsoring, en het uitstekend verzorgen van een geweldige netwerkavond. Bianca en haar team van Kookgemak wil ik bedanken voor de uitstekende verzorging van alle lekkernijen en de drankjes.
Inmiddels heb ik zeer veel mooie en welgemeende complimenten ontvangen van de sponsoren maar ook van vele aanwezigen mede waardoor ik inmiddels met Niels Plaisier heb afgesproken dat we volgend jaar april weer bij hem een Netwerk Ridderkerk Event gaan organiseren. Wordt dus vervolgd.
Bedankt nogmaals allemaal voor jullie medewerking en aanwezigheid.
Tot snel allemaal.
Boro Brandl, mede namens het volledige BBN Connect Team en alle sponsoren en medeorganisatoren!